„Cum să te descurci 4 zile în Tokyo…doar cu hainele de pe tine.
Știți jocurile acelea în care trebuie să enumerăm 3 lucruri pe care le-am lua după noi dacă am pleca pe o insulă pustie? Zilele astea, mi-am dat seama că ar fi fost sănătos dacă m-aș fi gândit, dat fiind faptul că din neglijența companiei de ‘elită’ Air France, am rămas fără bagajul de cală, 4 zile întregi în Tokyo”, povestește senatoarea liberală pe Facebook.
Se gândește să-i acționeze în instanță
„Evident, am făcut plângeri repetate și de fiecare dată mi s-a promis că mâine îmi voi primi bagajul. Au uitat, însă, cei de la Air France, să îmi spună și care „mâine”.
Este o bătaie de joc pe care eu, client fidel al Air France, nu credeam că o să o văd vreodată la această companie.
Mă aflam la Tokyo în vederea participării la un summit al femeilor lideri politici, pentru 4 zile.
Ca să închei, bagajul meu nu a ajuns nici până azi, deși am asigurarea ca vine exact când ar trebui sa împachetez pentru plecarea spre Romania de mâine-dimineață, la prima oră!
Nicio companie aeriană nu are dreptul să-și trateze așa pasagerii. Ma gândesc ca ne vom auzi in instanța. Rușine, Air France!”, conchide Alina Gorghiu.
Postarea completă a senatoarei PNL: